Gi´ den max gas på de sociale medier

Du ved det helt sikkert godt. Sociale medier kan øge dit salg og gøre dig meget mere synlig.


– Hvis du altså forstår at udnytte dem strategisk og målrettet.

En workshop i sociale medier hjælper dig og din virksomhed videre online. Vi finpudser din professionelle profil og arbejder med målgrupper, netværk og konkrete værktøjer.

Du lærer, hvordan du bliver mere synlig online. Du får input til, hvordan du gør dig positivt bemærket og bliver en højt skattet indbygger i den virtuelle landsby, som de sociale medier er.

Få en knivskarp virksomhedsprofil

N

Overblik over jeres målgrupper og hvilke platforme de befinder sig på.

N
Kunne du tænke dig, at din virksomhed fremstod knivskarp og dybt professionel på Facebook, Instagram og LinkedIn?
Hvis du vil have succes som virksomhed på de sociale medier, skal dine platforme spille sammen. Dit fundament skal være solidt som beton.

Jeg har en masser af ideer, hvad der skal til for at booste din profil og dit salg via sociale medier.

På en workshop tager vi udgangspunkt i din forretning og skyder genvej til succes.

En workshop i sociale medier varer tre timer (eller tilpasset dit behov).

Her lærer du bl.a.:
N

At vælge de platforme, der giver mening for din forretning.

N

At forstå og udnytte din målgruppes adfærd på de sociale medier.

N

At skabe engagement og trofaste følgere.

N

At opbygge et værdifuldt online netværk.

N

At få nye kunder og skabe salg på de sociale medier.

Vi kan arbejde koncentreret med Instagram, Facebook og LinkedIn.

Det er ekstremt kraftfulde medier, der er skabt til kommunikation.

Din opgave er lære at udnytte dem maksimalt, så du får succes online.

“Stepforward kombinerer ekspertviden med en professionel tilgang, og formidler deres budskab på en overbevisende og meget anvendelig måde.”

Erik Sønderby, chefkonsulent hos VIBORGegnens Erhvervsråd

Læs om de forskellige workshops her:

Workshop: Få mere ud af Instagram

Instagram er et visuelt medie. Her bruger du billeder eller små videoklip til at skabe engagement hos dine følgere og synlighed for din virksomhed.

Stort set alle brancher kan med fordel bruge Instagram. Vil du have succes her, skal du forstå, hvordan mediet virker, og hvordan brugerne tænker.

Vil du gerne:

N
Have flere følgere på din Instagram-profil?
N
Lægge en realistisk strategi og køreplan?
N
Øge dit salg via Instagram?
På en workshop om Instagram lærer du:
N

At forstå Instagram som medie.

N

At oprette en profil, så den fremstår professionel.

N

At lave opslag.

N

At bruge hashtags og tags til at skaffe følgere.

N

At vælge billeder og grafik, der engagerer dine følgere.

Jeg guider og hjælper selvfølgelig undervejs.

Vil du vide mere?

Workshop: Sælg med Facebook

Facebook er et af verdens største sociale netværk. Alene i Danmark er der godt 3,5 mio. aktive brugere, som tjekker deres telefon op til 20 (!) gange i timen.

Derfor kan Facebook være et yderst lukrativ sted at investere tid og annoncekroner.

Når du planlægger din tilstedeværelse på Facebook er det vigtigt, at du kender din målgruppe. Det er nemlig afgørende for, hvilken slags indhold, du skal producere og dele.

Du lærer:

N

At forstå Facebook som medie.

N

At sætte din profil op, så den fremstår professionelt.

N

At forstå de vigtigste funktioner.

N

At lave gode statusopdateringer.

N

At annoncere målrettet på Facebook.

N

At bruge værktøjet Facebook Insight til at analysere data.

N

At lave din egen Facebook strategi.

Jeg guider gennem alle trinnene i et tempo, der passer til workshoppens deltagere.

Vil du vide mere?

Workshop: Øg dit salg med LinkedIn

LinkedIn er et socialt netværk, der er målrettet erhvervslivet. Mere end 1,7 mio. danskere har i dag en LinkedIn-profil. LinkedIn gør det muligt for at dig at skabe synlighed omkring din forretning i et seriøst og erhvervsfokuseret forum.

Vil du gerne

N
Have flere besøg på din LinkedIn-profil?
N
Skaffe kunder via LinkedIn?
N

Slippe af med din dårlige samvittighed og gøre tanke til handling med LinkedIn?

Du lærer:
N
At forstå LinkedIn som medie
N
At opsætte en virksomhedsside, så den fremstår professionelt
N
At lave nyhedsopslag
N
At finde relevante kontakter
N

At lave jobopslag målrettet den medarbejdertype, du leder efter

N
At kunne køre målrettet annoncering på LinkedIn
N
At udvælge målgrupper, annonceringstyper, betalingsmodeller mm.

Jeg guider i et tempo, der er tilpasset workshoppens deltagere.

Vil du vide mere?

Og vil du gerne have succes på de sociale medier?

Pin It on Pinterest