8 ugers online gruppeforløb

8 ugers online gruppeforløb

Du er unik – det skal din online strategi også være

Du har sikker oplevet, at det er svært at få følgere og kunder ved at lave nogle opslag på Facebook eller LinkedIn. Du føler, at du har meget at give. Du ved, at du har potentialet og produktet til at hjælpe mange mennesker, men du føler dig ikke hørt eller set. Nærmest usynlig.

Jeg tror på, at alle har en vigtig historie, der skal fortælles. Det virksomhed, du bygger i dag, er funderet på en kombination af dine personlige interesser, erfaringer, livserfaringer… Lige præcis her er du unik.

Ved du hvad?

Jeg har været samme sted. Frustrationen over de manglende resultater af min online indsats fik mig til at udvikle en løsning.

En løsning, der gjorde mig synlig for de kunder, jeg gerne ville have. En løsning, der boostede mit salg. Markant.

Løsningen hedder ”Social Media Butterfly”. Den er gennemtestet. – Den virker.

Modul 1: Støb dit online fundament

Dette modul fokuserer på din virksomhed og de forventninger, du har til online markedsføring.

Inden du kan lave en effektiv strategi for markedsføring på de sociale medier, skal du have styr på dit fundament. – Du skal også have dit budskab til at stå skarpt.

For at tiltrække dine ideelle kunder, skal du inspirere dem. Du skal vise, at de også kan blive den person, de gerne vil være. Når du har inspireret dine ideelle kunder, begynder du at skabe en relation til målgruppen. Med relationen kommer der tillid.

– Tillid er fundamentet for, at dine potentielle kunder vil vælge dig. Derfor er dit budskab ekstremt vigtigt.

Modul 1 lærer dig at finde din personlig historie og at finde dine styrker. Det lærer dig at kommunikere med dine potentielle kunder ud fra dine egne erfaringer. Du bliver knivskarp på at tiltrække de kunder, som du gerne vil have i stedet for at jage dem.

Dine resultater af dette modul:

N

Du lærer at definere og teste din målgruppe

N

Du lærer at finde din historie og strikke dit budskab sammen, så du positionerer dig selv på en unik måde som den ekspert, du er.

Modul 2: Skab relevant indhold

Du har sikkert hørt, at content (indhold) is king, og storytelling er dronningen.

Du kan sagtens lave kanon godt indhold, uden det bliver personligt eller rammer din målgruppe.

80% af vores beslutning er baseret på følelser. Derfor er det vigtigt at mestre storytelling. Via storytelling kommer din målgruppe til at skabe en forbindelse til dig og dine historier.

Fokus i dette modul er at hjælpe dig med at tænke som dine potentielle kunder. At kende deres smertepunkter og deres drømme. Det er sådan, du kan skabe historier, som vil påvirke deres følelser. – Så vælger de dig, bliver inspireret af dig, køber af dig.

Jeg viser dig en idégenererings-proces, hvor du lærer at tænke historier i alle mulige forskellige situationer.

Du lærer også nogle mekanismer, der giver en god online tekst (til opslag, til blog indlæg, til salgssider), så du kan lave opslag, der skaber værdi for dine potentielle kunder.

Dine resultater med dette modul:

N

Lær at tænke som dine kunder

N

Sådan finder du idéer til opslag, annoncer og blogindlæg

N

Lav værdiskabende indhold

 

Modul 3: Din Sociale Mediestrategi

Du er nu rustet til at tænke på strategien. Din online strategi skal understøtte din forretnings strategi. Derfor er dette modul vigtig

Vi samler de forskellige aspekter af din forretning, og du lærer at lave en strategi, der vil give dig større rækkevidde, flere følgere og ikke mindst flere kunder!

I dette modul lærer du også at lave et enkelt arbejdssystem, så du skaber synlighed døgnet rundt, selvom du laver noget helt andet end at tænke på markedsføring. – Er sammen med familien, ude at gå tur, til kundemøde og mange andre ting, som du også skal bruge tid på i dit liv private og arbejdsmæssige liv.

Du lærer at forstå de data, du får fra Facebook, så du træffer beslutninger og tilpasser din strategi baseret på fakta og ikke mavefornemmelse.

Dine resultater med dette modul:

N

Du kan definere mål, der giver dig kunder

N

Du lærer at være synlig og at tiltrække kunder

N

Du kan lave en indholdsplan, der understøtter dine mål

Modul 4: Tænd for autopilot

Kender du det… Det kan tage timer, at gennemføre en strategi og blive færdig med en opgave, du har sat dig for. Du kommer til at føle dig træt. Du mister overblikket og motivationen?

Det hjælper modul 4 dig med at undgå.

Her lærer du at arbejde meget smartere og ikke hårdere.

Jeg viser dig, hvordan du skal bruge evergreen-indhold, og hvordan du kan få nogle enkle og effektive værktøjer til at arbejde for dig, så du ikke skal bruge mange timer om ugen på markedsføring.

Her laver du også en handleplan for de kommende 6 til 12 måneder, som er baseret på alt det, du har lært i dette forløb. Denne action-plan skal være din guide til de aktiviteter, du skal lave, annoncer osv. – Så du bliver ved med at skabe resultater og tiltrække de rigtige kunder.

Dine resultater med dette modul:

N

Lær at sætte din markedsføring på autopilot

N

Lav en action-plan for de kommende 6 måneder (inkl. annoncering)

Jeg vil gerne hjælpe dig med at tage endnu et skridt fremad

Derfor har jeg udvalgt en række bonusser, som vil øge din indsats til et endnu højere niveau.

N

Bonus 1: Teknik videoer (værdi: 1.950 eks. moms)

– Bliv klogere på Facebooks indblikværktøj, der gemmer guldkorn om din målgruppe.

– Lav effektive annoncer på Facebook

– Brug LinkedIn som virksomhed

– Brug Instagram professionelt

– Sådan afholder du Facebook Live via din computer (teknik, video)

 

N

Bonus 2: Q&A gruppesparring (værdi 2.400 eks. moms)

– Adgang til Facebookgruppe. Her kan du spørge så meget som du vil, så længe det er relateret til opgaverne.

– 2x Q&A gruppesparring

Din investering

Du skal regne med at bruge ca. 2 timer om ugen for at nå i målet med forløbet.

Opgaverne er struktureret, så du bruger din egen virksomhed og kan bygge din online strategi undervejs.

Investering: kr. 3.225, 1.950,- ekskl. moms

Sådan foregår dette forløb

Du får adgang til modul 1 og teknik videoer så snart du melder dig til.

Du modtager en e-mail, hver gang et ny modul åbner op.

Du fokuserer på ét område ad gangen og kan udvikle din strategi for markedsføring på de sociale medier i den helt rigtige rækkefølge – uden panikløsning.

Vil du gerne have konkret sparring undervejs, skal du sende dit spørgsmål i gruppen.

Uanset hvad, er det en fordel at bruge den lukkede gruppe på Facebook aktivt for at få det maksimale ud af forløbet.

Du har adgang til modulerne for evigt! Videoerne vil blive opdateret i takt med, at der kommer opdateringer på de forskellige kanaler, nye viden, trends og nyheder.

Pin It on Pinterest