På 3 dage, lærer du at tiltrække de rigtige kunder på some
– uden at føle dig som en klam sælger

På 3 dage, lærer du at tiltrække de rigtige kunder på some
– uden at føle dig som en klam sælger

Du er unik – det skal din SoMe strategi også være

Du har sikker oplevet, at det er svært at få følgere og kunder ved at lave nogle opslag på Facebook, Instagram eller LinkedIn. Du føler, at du har meget at give. Du ved, at du har potentialet og produktet til at hjælpe mange mennesker, men du føler dig ikke hørt eller set. Nærmest usynlig.

Jeg tror på, at alle har en vigtig historie, der skal fortælles. Det virksomhed, du bygger i dag, er funderet på en kombination af dine personlige interesser, erfaringer, livserfaringer… Lige præcis her er du unik.

Ved du hvad?

Jeg har været samme sted. Frustrationen over de manglende resultater af min online indsats fik mig til at udvikle en løsning.

En løsning, der gjorde mig synlig for de kunder, jeg gerne ville have. En løsning, der boostede mit salg. Markant.

Løsningen hedder ”Social Media Butterfly”. Den er gennemtestet. – Den virker.

Modul 1: Støb dit online fundament

Dette modul fokuserer på din virksomhed og de forventninger, du har til online markedsføring.

Inden du kan lave en effektiv strategi for markedsføring på de sociale medier, skal du have styr på dit fundament. – Du skal også have dit budskab til at stå skarpt.

For at tiltrække dine ideelle kunder, skal du inspirere dem. Du skal vise, at de også kan blive den person, de gerne vil være. Når du har inspireret dine ideelle kunder, begynder du at skabe en relation til målgruppen. Med relationen kommer der tillid.

– Tillid er fundamentet for, at dine potentielle kunder vil vælge dig. Derfor er dit budskab ekstremt vigtigt.

Modul 1 lærer dig at finde din personlig historie og at finde dine styrker. Det lærer dig at kommunikere med dine potentielle kunder ud fra dine egne erfaringer. Du bliver knivskarp på at tiltrække de kunder, som du gerne vil have i stedet for at jage dem.

Dine resultater af dette modul:

N

Du lærer at definere og teste din målgruppe

N

Du lærer at finde din historie og strikke dit budskab sammen, så du positionerer dig selv på en unik måde som den ekspert, du er.

Modul 2: Skab relevant indhold

Du har sikkert hørt, at content (indhold) is king, og storytelling er dronningen.

Du kan sagtens lave kanon godt indhold, uden det bliver personligt eller rammer din målgruppe.

80% af vores beslutning er baseret på følelser. Derfor er det vigtigt at mestre storytelling. Via storytelling kommer din målgruppe til at skabe en forbindelse til dig og dine historier.

Fokus i dette modul er at hjælpe dig med at tænke som dine potentielle kunder. At kende deres smertepunkter og deres drømme. Det er sådan, du kan skabe historier, som vil påvirke deres følelser. – Så vælger de dig, bliver inspireret af dig, køber af dig.

Jeg viser dig en idégenererings-proces, hvor du lærer at tænke historier i alle mulige forskellige situationer.

Du lærer også nogle mekanismer, der giver en god online tekst (til opslag, til blog indlæg, til salgssider), så du kan lave opslag, der skaber værdi for dine potentielle kunder.

Dine resultater med dette modul:

N

Lær at tænke som dine kunder

N

Sådan finder du idéer til opslag, annoncer og blogindlæg

N

Lav værdiskabende indhold

 

Modul 3: Din Sociale Mediestrategi

Du er nu rustet til at tænke på strategien. Din online strategi skal understøtte din forretnings strategi. Derfor er dette modul vigtig

Vi samler de forskellige aspekter af din forretning, og du lærer at lave en strategi, der vil give dig større rækkevidde, flere følgere og ikke mindst flere kunder!

I dette modul lærer du også at lave et enkelt arbejdssystem, så du skaber synlighed døgnet rundt, selvom du laver noget helt andet end at tænke på markedsføring. – Er sammen med familien, ude at gå tur, til kundemøde og mange andre ting, som du også skal bruge tid på i dit liv private og arbejdsmæssige liv.

Du lærer at forstå de data, du får fra Facebook, så du træffer beslutninger og tilpasser din strategi baseret på fakta og ikke mavefornemmelse.

Dine resultater med dette modul:

N

Du kan definere mål, der giver dig kunder

N

Du lærer at være synlig og at tiltrække kunder

N

Du kan lave en indholdsplan, der understøtter dine mål

Modul 4: Eksekvering

Kender du det… Det kan tage timer, at gennemføre en strategi og blive færdig med en opgave, du har sat dig for. Du kommer til at føle dig træt. Du mister overblikket og motivationen?

Det hjælper modul 4 dig med at undgå.

Her lærer du at arbejde meget smartere og ikke hårdere.

Jeg viser dig, hvordan du skal bruge evergreen-indhold, og hvordan du kan få nogle enkle og effektive værktøjer til at arbejde for dig, så du ikke skal bruge mange timer om ugen på markedsføring.

Her laver du også en handleplan for de kommende 6 til 12 måneder, som er baseret på alt det, du har lært i dette forløb. Denne action-plan skal være din guide til de aktiviteter, du skal lave, annoncer osv. – Så du bliver ved med at skabe resultater og tiltrække de rigtige kunder.

Dine resultater med dette modul:

N

Lær at sætte din markedsføring på autopilot

N

Lav en action-plan for de kommende 6 måneder (inkl. annoncering)

Jeg vil gerne hjælpe dig med at tage endnu et skridt fremad

N

Bonus: Teknik videoer (værdi: 1.950 eks. moms)

– Bliv klogere på Facebooks indblikværktøj, der gemmer guldkorn om din målgruppe.

– Lav effektive annoncer på Facebook

– Brug LinkedIn som virksomhed

– Brug Instagram professionelt

– Sådan afholder du Facebook Live via din computer (teknik, video)

 

N

Bonus: Opgradering til Sådan sælger du din viden online masterclass

Hvis du efter at havde gennemgået kurset har mod på at tage det fulde program (Sådan sælger du din viden online), har fået blod på tanden og tør påbegynde rejsen med at løfte din virksomhed til det næste niveau og en businessmentor til at guide dig, vil jeg:

– fratrække din investering i Social Media Butterfly;

– og give dig en kunderabat (Mine loyale kunder betaler aldrig fuldpris i min butik).

“Efter tidligere at have forsøgt mig med flere andre online-markedsføringsprodukter uden at det lykkedes mig at ændre noget skelsættende, var jeg først i tvivl om, hvorvidt StepForward ville være det rigtige for mig – men at Anelise var den helt rette at sparre med under udviklingen af min virksomhed, fik jeg bekræftet allerede ved vores første samtale.

Hendes oprigtige interesse og smittende tro på, at det vil lykkes, er sammen med hendes klare, professionelle og konstruktive sparring med til at sætte gang i processen.

Og med materialet i Social Media Butterfly er drømmen blevet en reel mulighed. Jeg har fået støbt mit solide fundament, som den jeg er, defineret den helt rigtige målgruppe for mig, og lært, hvordan jeg nu i årene frem kan positionere mig selv unikt, som den ekspert jeg er, ved at markedsføre det rette værdiskabende indhold gennem de forskellige sociale medier på den helt rigtige måde – og dermed rent faktisk nå ud til de kunder, som virkelig har brug for min rådgivning, coaching og facilitering.

Jeg giver Anelise min varmeste anbefaling og glæder mig meget til også fremover at sparre med hende samt bruge StepForwards professionelle materiale.”

Testimonial - Charlotte Sommer - Social Media Butterfly

 

Charlotte Sommer – Sommer Consult

Din investering

 

Investering: kr. 995 + moms eller 2 rater à kr. 500 + moms.

Sådan foregår dette kursus

Du får adgang til de 4 moduler og teknik videoer så snart du melder dig til.

Vil du gerne have konkret sparring undervejs, skal du sende dit spørgsmål i den lukkede Facebookgruppe du bliver tilknyttet.

Uanset hvad, er det en fordel at bruge den lukkede gruppe på Facebook aktivt for at få det maksimale ud af kurset.

Du har adgang til modulerne for evigt! Videoerne vil blive opdateret i takt med, at der kommer opdateringer på de forskellige kanaler, nye viden, trends og nyheder.

Pin It on Pinterest