Marie havde brugt over 68.000,- på at lære online markedsføring og var stadig ikke tilfreds med de resultater hun skabte.

Som selvstændig har man ofte flere kasketter på end godt er.

Derfor oplever mange alt for hyppigt at skulle træffe beslutninger, i forhold til deres forretning og driften heraf, som de grundlæggende ikke føler sig kompetente til at træffe.

Sådan havde Marie det i forhold til online markedsføring.

Marie har været selvstændig i over 5 år og har et fantastiske arbejde med at få mødre til at blive den bedste version af sig selv og blive den mor de drømmer om at være.

Men Maries rejse hertil har ikke været uden spild, desværre…
Hun havde brugt over 68.000,- kroner på forskellige små kurser om online markedsføring, websites, og diverse andre tiltag. Alligevel følte hun at der manglede en rød tråd igennem det hele…

Udover pengene, havde Marie også brugt en frygtelig masser tid, på at sætte sig ind i de ting hun blev underviste i på de mange kurser hun havde købt.

Tid, der gik væk fra Maries spidsekompetence: at hjælpe mødre, der har brug for hjælp!
Tid, hun brugte forkerte, hvorfor hun tabte penge og mistede kunder, der ikke kunne finde hende.

Marie var frustreret, irriteret og vidste ikke rigtigt hvordan hun skulle skabe mere synlighed, så hun kunne hjælpe flere mødre med at blive den bedste versioner at sig selv og derved få sin forretning til at trives.

 

Se her, hvordan jeg kan hjælpe din markedsførings omkostninger til at blive mindre.

Pin It on Pinterest

Share This

Del

Del denne artikel med dine venner!